Egypt with Love

Egypt with Love من مصر بكل الحب D'Égypte avec Amour

Translate my Page

Hello.!?

Search This Blog

19.11.20

عيد ميلاد سعيد رئيس عبدالفتاح السيسي Happy BirthDay President Sisi

 أهدى المطرب والملحن 

عمرو مصطفى

أغنية وطنية جديدة  

للرئيس عبدالفتاح السيسي 

بمناسبة عيد ميلاده

يوم ١٩ نوفمبر

والتي جاءت تحت عنوان "بصي لقدام"

‿︵︵︵❖︵︵︵‿

 وجاءت في كلمات الأغنية: 

"أحلى وأغلى بلد في بلاد الدنيا بحالها، 

مهما عملت ومهما حاجات أكتر هعملها، 

أنا عمري في يوم ما هرد جميلها، خيرها عليا 

وعمري في يوم ما أقدر أنساها، 

قبل الكل بتيجي وده اللي اتعلمناه، 

مصر بتجري في دمي وحبها حب حياه، 

أنا بحلم بيكي وليكي وعاوزك دايما فوق، 

مش هقبل حد يمسك يوم يا حبيبتي بسوء، 

مش عاوزك تقلقي من بكرا ولا من الأيام، بصي لقدام، بعشق نيلها وحتى تراب شوارعها، 

قبل ما بلدي بتنده ليا أنا ببقى سامعها، 

والمهد زمان حالف يرجعها، 

طول ما في قلبي النبض 

وطول منا فيا الروح، 

عمري ما أفرط فيكي وحق مش هيروح، 

واللي يقرب منك خطوة ده مش مسموح، 

أنا ابنك أنت وياما عملتي عشاني كتير، 

أفديكي بقلبي وروحي أكيد من غير تفكير، 

هبني يا بلدي وأعلي عشان طول ما أنت بخير أنا ببقى بخير". 

‿︵︵︵❖︵︵︵‿

💞 كُلَّ سَنَةٍ وَأَنْتَ طَيِّبُ يَا رَيسَ 💞

•-•-• ☆ ♡﴿ﷲ﴾♡ ☆ •-•-•

💞Happy BirthDay💞

💞To Our💞

💞President Of Egypt💞 

💞Abdel Fatah Al Sisi💞

ოisтєʀSɑlγ☪⁦🇪🇬⁩✝

Ŧʀღʍ Ɛɢγρт ωiтɦ Lღνє

No comments:

Post a Comment

Google Search.

Custom Search

Followers

Search This Blog

Property Rights